Τετάρτη, 6 Απριλίου 2016

Η ΠΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΕΝΑ ΠΟΙΗΜΑ (δεν βρήκα ακόμη τις λέξεις του).



Βίντεο F/M. Αθήνα, Μετρό Συντάγματος  31-3-2016 _ στην τοποθεσία Μένω στον Πλανήτη Γη

Αθήνα XXI

«Η πόλη είναι μέσα μου ένα ποίημα, δεν βρήκα ακόμη τις λέξεις του» Jorge Luis Borges

#Διασχίζοντας την έξοδο του μετρό στο Σύνταγμα ένα μεσημέρι, έπεσα πάνω σ’ ένα έκτακτο «αστικό στιγμιότυπο».

#Και πως αλλιώς να μιλήσεις ή να συνθέσεις την εικόνα της πόλης, χωρίς να αναμετρηθείς  με αυτή την  μεγάλη τελικά ένταση  που αναπτύσσεται διαρκώς ανάμεσα στην ούτως ή άλλως γεωμετρική λογική της και στο μωσαϊκό των ανθρωπίνων υπάρξεων…

# Αυτή είναι η πόλη.

#Η κατάκτηση της γνώσης της, θα έχει πάντα τον εύθραυστο και απρόβλεπτο χαρακτήρα της αστικής περιπλάνησης.

#Και όλα αυτά με αφορμή ένα στιγμιότυπο, όπου χορευτές, μουσικοί και θεατές, «ξεπετάχτηκαν μπροστά μου σαν ληστές» και  με έκαναν να παρεκκλίνω της συνήθους μου πορείας (και των πεποιθήσεων μου ίσως).

#Θάχω για πολύ καιρό ακόμη το συναίσθημα της εξαίσιας καθημερινότητας…αναρωτιέται με αγωνία ο Παριζιάνος Χωρικός του Λουί Αραγκόν, καθώς βλέπει τον άνθρωπο να προχωρεί μέσα στη συνήθεια του κόσμου με μιαν αυξανόμενη ευκολία, να απαλλάσσεται προοδευτικά από την γεύση του και να χάνει την ικανότητα του να συλλαμβάνει το ασυνήθιστο.

Φωτεινή  Μαργαρίτη (F/M)
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου